Quantcast
Toyota C-HR+: Ιαπωνική εγγύηση - Real.gr

Toyota C-HR+: Ιαπωνική εγγύηση

Από όποια πλευρά και αν το κοίταξα, γέμισε το οπτικό μου πεδίο με τα έντονα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του.

Θα μπορούσε να είναι ένα πολυτελές γερμανικό μοντέλο, ένα πρωτότυπο αυτοκίνητο και όμως είναι η τελευταία δημιουργία της Toyota. Η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου έμαθε και τα μυστικά της σχεδίασης, οπότε αυξάνεται η απόστασή της από τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων.

Βρέθηκα στις Βρυξέλλες για να δω από κοντά και να αξιολογήσω το νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+, το μοντέλο μηδενικών ρύπων που μαζί με το ολοκαίνουργιο Urban Cruiser και το ανανεωμένο bZ4X προσφέρουν μια γκάμα μοντέλων στις κατηγορίες B, C και D-SUV, BEV.

Και επειδή η επόμενη ημέρα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων απασχολεί όλους τους οδηγούς, η Toyota έκλεισε τη συζήτηση με μια ανακοίνωση που «χλώμιασε» τους ανταγωνιστές της.

Δήλωσε, έγραψε και ανακοίνωσε επίσημα ότι η εγγύηση της μπαταρίας είναι πλέον 1.000.000 χλμ. και για 11 χρόνια για όλα τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της. Να είμαστε όλοι καλά για να απολαύσουμε την εγγύηση της μπαταρίας της Toyota και ό,τι καλό μάς φέρει η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Τι μου αρέσει στο νέο αμιγώς ηλεκτρικό Toyota C-HR+:

– Το εσωτερικό γιατί αποπνέει μοντέρνα αίσθηση και φινέτσα. Οι πλούσιοι χώροι με γενναιόδωρο ύψος για το κεφάλι και η απόσταση 900 χιλ. ανάμεσα στους εμπρός και πίσω επιβάτες. Η αίσθηση ποιότητας κατασκευής που απαντάται συνήθως σε μεγαλύτερα μοντέλα. Ο χώρος φόρτωσης με χωρητικότητα 416 λίτρα. Οι δύο ασύρματοι φορτιστές smartphone και θύρες USB στο πίσω μέρος της καμπίνας και τα χειριστήρια για το σύστημα κλιματισμού στο πίσω μέρος της καμπίνας. Η πανοραμική οροφή που λούζει με φυσικό φως όλα τα σημεία του εσωτερικού.

– Η οθόνη πολυμέσων 14 ιντσών (στάνταρ) που αποτελεί το κεντρικό στοιχείο της σχεδίασης του ταμπλό. Το σύστημα πλοήγησης διαθέτει μια ειδική λειτουργία καθοδήγησης EV, η οποία υπολογίζει διαδρομές με βολικές επιλογές σταθμών φόρτισης, ανάλογα με την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας του οχήματος και τη διαθέσιμη αυτονομία. Η εφαρμογή MyToyota που επιτρέπει στους κατόχους να παρακολουθούν και να διαχειρίζονται σημαντικές πτυχές του αυτοκινήτου τους, όπως η κατάσταση φόρτισης, ο χρόνος φόρτισης, η αυτονομία και τα δεδομένα χρήσης.

– Η επιλογή ανάμεσα σε δύο διαφορετικές επιλογές μπαταριών. Η μονάδα με μεικτή χωρητικότητα 57,7 kWh θα είναι διαθέσιμη αποκλειστικά για το προσθιοκίνητο μοντέλο, ενώ μια μεγαλύτερη 77 kWh θα διατίθεται τόσο για την έκδοση με κίνηση στους εμπρός τροχούς όσο και στην τετρακίνητη. Η έκδοση AWD προσφέρει 343 ίππους, 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2’’. Η προσθιοκίνητη με μπαταρία 57,7 kWh αποδίδει 167 ίππους, με μπαταρία 77 kWh, απόδοση 224 ίπποι.

– Τα εκτεταμένα χαρακτηριστικά του Toyota T-Mate, συμπεριλαμβανομένων των συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Toyota Safety Sense.

Εκτιμώ ότι θα συμβάλει καθοριστικά στην ανάπτυξη της ηλεκτρικής κινητικότητας, ποντάροντας και στην αναμφισβήτητη αξιοπιστία της Toyota.

Το νέο C-HR+ θα είναι διαθέσιμο για παραγγελία στη χώρα μας στις αρχές Ιουλίου.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR