Quantcast
Το λαμπρό αστέρι της Mercedes-Benz - Real.gr

Το λαμπρό αστέρι της Mercedes-Benz

Σε 29 ημέρες έχουμε Χριστούγεννα και αναζητώ το αυτοκίνητο που θα ήθελα να οδηγήσω την πιο συναρπαστική περίοδο της χρονιάς.

Εψαξα προσεκτικά τη λίστα μου και κατέληξα σε ένα λαμπερό αστέρι που ταιριάζει απόλυτα σε αυτή την εορταστική χρονική περίοδο του χρόνου, που μας εγκαταλείπει σε 35 ημέρες.

Το σετ είναι τέλειο, γιατί φέρει την υπογραφή της μεγαλύτερης premium αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο, της ξακουστής Mercedes-Benz. Ο λόγος για την αγέρωχη Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe, που έχει καρφωθεί στη μνήμη μου για τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της και τη σπορτίφ γοητεία της.

Το όνειρό μου δεν χαλάει ούτε όταν ξαναδιαβάζω τον τιμοκατάλογο. Τα 97.750 ευρώ είναι έξω από τις οικονομικές μου δυνατότητες, αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι θα φέρει η ζωή. Εξάλλου ανάμεσά μας υπάρχει μερίδα οδηγών που διαθέτουν αυτό το ποσό είτε το δανείζονται από τις ακμάζουσες εταιρείες leasing, όπως η πρώτη διδάξασα στην Ελλάδα για αυτή την επιλογή, Hertz.

Τουλάχιστον στη δοκιμή «ξεζούμισα» τη Mercedes-Benz GLC 400 e 4MATIC Coupe, σεβόμενος όμως την αξία και την αποστολή της.

Επειδή η πολυτέλεια, η άνεση και η τεχνολογία περιλαμβάνονται στο DNA της πολυτελούς γερμανικής μάρκας που επιλέγει και μερίδα των πιο επιδραστικών ανθρώπων του πλανήτη Γη, κάθε ημέρα αξιολογούσα την τελευταία γενιά του plug-in υβριδικού συστήματος. «Χτύπησα» την καρδιά του αυτοκινήτου που αποπνέει κομψότητα, δυναμισμό και διάθεση για περιπέτεια.

Χαμογελούσα κάθε φορά που ο βενζινοκινητήρας 2.000 κ.εκ. πάσχιζε να συνεργαστεί με τον ηλεκτροκινητήρα. Το παιχνίδι τους μοιάζει σαν αυτό που κάνουν στο γήπεδο δύο ταλαντούχοι ποδοσφαιριστές που έχουν έναν κοινό στόχο: το θεαματικό γκολ.

Η δύναμη από το θερμικό μοτέρ και την ηλεκτρική μονάδα είναι τρομερή, 381 ανάμεικτοι ίπποι στη διάθεση των τεσσάρων τροχών. Δεν κινείται στον δρόμο, «ίπταται» και ανά πάσα στιγμή ένιωθα την επίδραση της εξαιρετικής επιτάχυνσης 5,6΄΄ στο σώμα μου.

Μαγεία, μοναδική αίσθηση και στοχασμός για την επόμενη ημέρα της αυτοκίνησης που τα αδιάφορα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα θα εκτελούν την αποστολή τους, όπως τα αυτοκινητάκια του λούνα παρκ.

Στο κέντρο της Αθήνας και στη λεωφόρο Κηφισίας δεν έκαψα ούτε ένα λίτρο βενζίνης. Να είναι καλά η αμιγώς ηλεκτρική κίνηση για έως και 100 χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας 31,2 kWh διαρκεί περίπου 6 ώρες.

Ο ηλεκτρομηχανικός ενισχυτής δύναμης πέδησης ελέγχει αυτόματα τη μετάβαση από την υδραυλική πέδηση στην ανάκτηση ενέργειας, ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ανάκτηση ενέργειας και απόδοση πέδησης σε όλες τις συνθήκες. Η μέγιστη ισχύς ανάκτησης έως και 100 kW επιτυγχάνεται συχνότερα.

Και επειδή πρεσβεύει τον σπορ χαρακτήρα, η κίνηση μηδενικών ρύπων γίνεται με ταχύτητα έως 140 χλμ./ώρα. Πλάκα μάς κάνει η Mercedes-Benz. Παίζει με τον πόνο μας και μας προετοιμάζει μεθοδικά για την ηλεκτροκίνηση.

Είναι πολύ ευκίνητη και δεν κουράζει τον οδηγό στην πόλη, γιατί εκτός των άλλων διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης πίσω άξονα έως 4,5 μοίρες.

Μου έκανε εντύπωση η ιδιαίτερα χαμηλή στάθμη θορύβου στο σαλόνι, απόρροια της αναβαθμισμένης ηχομόνωσης, της βελτιωμένης αεροδυναμικής και της ηχομονωτικής μεμβράνης στο παρμπρίζ. Εξαιρετική και η ποιότητα κύλισης.

Η οδική συμπεριφορά σε κάθε είδους ασφάλτινο τερέν είναι πολύ καλή. Η στιβαρότητα, η άμεση αντίδραση στις εντολές που οδηγού και η ασφάλεια με έχουν εντυπωσιάσει.

Το υλικό και το λογισμικό της πιο πρόσφατης γενιάς του συστήματος infotainment MBUX (Mercedes-Benz User) έχουν γίνει ακόμη πιο φιλικά προς τον χρήστη. Οι δύο οθόνες LCD παρουσιάζουν τις πληροφορίες με σαφήνεια και οργανωμένο τρόπο. Η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» ανταποκρίνεται όλο και πιο αποτελεσματικά στη φυσική γλώσσα, αλλά και στις προτιμήσεις του χρήστη. Θα ήθελα μικρότερες κλίσεις στις στροφές, λιγότερο βάρος στο αμάξωμα και καλύτερη τιμή πώλησης.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR