Η δοκιμή με το Honda CR-V 2.0 Hybrid 184 AUTO 4WD μού έδωσε τη δυνατότητα να αξιολογήσω το παγκόσμιο best seller της ιαπωνικής μάρκας. Ειλικρινά, σε κάθε τομέα πήρε υψηλή βαθμολογία με το ιαπωνικό σπαθί του, εκτός από την τιμή πώλησης.
Ειδικότερα, η κίνηση εξασφαλίζεται από το αναβαθμισμένο αυτοφορτιζόμενο υβριδικού συστήματος της Honda, e:HEV. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 2.0, που λειτουργεί στον κύκλο Atkinson, λειτουργεί σαν γεννήτρια παρέχοντας συνεχώς ηλεκτρικό ρεύμα στην μπαταρία.
Η ηλεκτρική ενέργεια της μπαταρίας τροφοδοτεί τον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα που αποδίδει ισχύ 184 ίππων και ροπή 335 Nm. Σε διάφορες συνθήκες ο θερμικός κινητήρας κινεί απευθείας τους τροχούς.
Οπως διαπίστωσα στη δοκιμή, η απόδοση του κινητήριου συνόλου είναι πολύ καλή και ισορροπημένη. Το ιαπωνικό SUV βάρους 1.800 κιλών προσφέρει και ικανοποιητικές επιδόσεις, 0-100 χλμ./ώρα σε 9,4’’, τελική ταχύτητα 187 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν 7,5 λίτρα/100 χλμ., αποδεκτή τιμή για ένα τετρακίνητο SUV.
Πέντε προγράμματα οδήγησης: Sport, Normal, Econ, Snow και πρόγραμμα ρυμούλκησης Tow Mode, το οποίο προσαρμόζει τη διαχείριση φόρτισης όταν ρυμουλκείται τρέιλερ με φορτίο έως και 1.500 κιλά. Αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ.
Αξιοσημείωτες η εξαιρετική λειτουργία και η υψηλή απόδοση του εξελιγμένου συστήματος τετρακίνησης. Κατανέμει ακαριαία τη ροπή στον μπροστινό και στον πίσω άξονα, συμβάλλοντας καθοριστικά στην ασφαλή και στην οδηγοκεντρική οδική συμπεριφορά ακόμη και σε διαδρομές με χαμηλό συντελεστή πρόσφυσης.
Σύμμαχοι στην επίτευξη υψηλών οδηγικών χαρακτηριστικών είναι οι ιαπωνικής έμπνευσης αναρτήσεις, το άρτιο σύστημα διεύθυνσης και οι επιτυχημένες ρυθμίσεις του πλαισίου. Είναι ένα από τα καλύτερα SUV που σε προκαλεί να το οδηγήσεις στα όρια.
Μεγάλοι χώροι για τους επιβάτες και τις αποσκευές (587 λίτρα). Πολύ καλή ποιότητα υλικών και ιαπωνικών προδιαγραφών φινίρισμα. Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά την υψηλή τιμή πώλησης. Από 54.700 ευρώ.