Το φετινό πασχαλιάτικο δώρο στην αγορά των καινούργιων αυτοκινήτων είναι ξεχωριστό. Τον φετινό Απρίλιο, ένα χρόνο μετά την έναρξη της περιπέτειας με την πανδημία, η αγορά των αυτοκινήτων κατέγραψε νέο ρεκόρ πωλήσεων που σημάνθηκε από ένα πρωτοφανές ποσοστό αύξησης του όγκου των πωλήσεων. Πουλήθηκαν 10.277 καινούργια αυτοκίνητα (αύξηση 322,2%), ενώ πέρυσι είχαν ταξινομηθεί μόλις 2.434 λόγω της πανδημίας.
Τα ηνία στην κούρσα της αγοράς κρατά σταθερά η Toyota με 1.269 πωλήσεις τον Απρίλιο. Δεύτερη η Peugeot (1.225), ενώ ακολουθούν οι Hyundai (1.201), Opel (742), VW (633), Mercedes (548), Suzuki (525), Citroen (524), Kia (453) κ.ά.
Η εικόνα της αγοράς το πρώτο τετράμηνο της χρονιάς: 1. Toyota, που με 4.618 πωλήσεις κατέχει το 13,7% της συνολικής πίτας των πωλήσεων 2. Peugeot 4.010, 11,9%. 3. Hyundai 2.880 8,5%. 4. Opel 2.278, 6,8%. 5. VW 2.176, 6,5%. 6. Citroen 1.726, 5,1%. 7. Suzuki 1.641, 4,9%. 8. Mercedes 1.636, 4,9%. 9. BMW 1.377, 4,1%. 10. Nissan 1.343, 4%. 11. Ford 1.271, 3,8%. 12. Kia 1.250, 3,7%. 13. Audi 734, 3,1%. 14. Fiat 981, 2,9%. 15. Skoda 948, 2,8%.
Εξαιρετική είναι η επίδοση της Peugeot το πρώτο τετράμηνο, λόγω της πληρότητας της γκάμα της, της μοντέρνας σχεδίασης των μοντέλων της, της υψηλής τεχνολογίας, της διάθεσης αμιγώς ηλεκτρικών εκδόσεων, της καινοτόμας εμπορικής πολιτικής και των προσπαθειών του δικτύου εμπόρων και επισκευαστών στην Ελλάδα.
Ειδικότερα, κατέλαβε τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη των επιβατικών αυτοκινήτων με μερίδιο 11,9%. Είναι πρώτη στις εταιρικές πωλήσεις με μερίδιο 15,4%. Τρίτη στις λιανικές πωλήσεις με μερίδιο 8,3%. Πρώτη στη συνολική κατάταξη πωλήσεων SUV με μερίδιο 11,7%, με το 2008 να είναι 1ο στη συνολική κατάταξη πωλήσεων SUV με μερίδιο 7,5%. Δεύτερη στις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών με μερίδιο 19,9%. Πρώτη θέση για το 2008 στην κατηγορία B SUV με μερίδιο 15,7%. Τρίτη θέση για το 3008 στην κατηγορία C SUV με μερίδιο 8,7%. Συνολικό μερίδιο Απριλίου επιβατικά (PC) και επαγγελματικά (LCV) 12%, 2η θέση.
Στην premium κατηγορία, η Mercedes κάνει την πιο συναρπαστική κούρσα και κερδίζει τον πρώτο γύρο που ολοκληρώθηκε το πρώτο τετράμηνο. Η όγδοη θέση στη γενική κατάταξη είναι μια ακόμη απόδειξη της επιτυχημένης δουλειάς που κάνει σε όλα τα επίπεδα η ομάδα του Γιάννη Καλλίγερου. Ξεπέρασε για μια ακόμη φορά την πλειονότητα των μαρκών μαζικής παραγωγής στις πωλήσεις!