Quantcast
Ξεπούλησε… πριν εμφανιστεί! - Real.gr

Ξεπούλησε… πριν εμφανιστεί!

Η Toyota Ελλάς κάνει επίδειξη δύναμης στην ελληνική αγορά. Ξεκίνησε τις πωλήσεις του νέου Yaris, χωρίς να υπάρχει το αυτοκίνητο στις εκθέσεις της ιαπωνικής μάρκας. Η εμπιστοσύνη που έχουν οι καταναλωτές στην πρώτη σε πωλήσεις φίρμα αυτοκινήτων στην Ελλάδα και τα ιδιαίτερα υψηλά χαρακτηριστικά του επίσημου δικτύου εμπόρων και επισκευαστών της εταιρείας είναι οι δυο σημαντικότεροι λόγοι που γεμίζουν με παραγγελίες τα βιβλία της αυτοκινητοβιομηχανίας.

Τα πρώτα αυτοκίνητα θα παραδοθούν στους πελάτες τον Σεπτέμβριο και η ελληνική αντιπροσωπεία προετοιμάζεται για την αξιοποίηση των καινούργιων χαρακτηριστικών που προσφέρει η νέα γενιά του πιο επιτυχημένου αυτοκινήτου στην ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια, ανεξαρτήτως κατηγορίας.

Το απερχόμενο Toyota Yaris, παρά την έλευση του νέου μοντέλου, δεν έχασε τη δυναμική του στις πωλήσεις. Το εξάμηνο Ιανουαρίου-Ιουνίου ήταν σταθερά στην πρώτη θέση των πωλήσεων, ανεξαρτήτως κατηγορίας, με 2.656 συνολικές πωλήσεις και μερίδιο 25,13% στην κατηγορία των supermini. Η πιο δημοφιλής κατηγορία της ελληνικής αγοράς κατέχει το 28,91% της συνολικής πίτας και οδηγεί την κούρσα των πωλήσεων.

H νέα γενιά Yaris είναι η πρώτη εφαρμογή της αρθρωτής πλατφόρμας GA-B, πάνω στην οποία πρόκειται να «χτιστεί» μια σειρά νέων μοντέλων, προσφέροντας χαμηλό κέντρο βάρους και πολύ μεγαλύτερη αντοχή αμαξώματος. Ενώ πολλά μοντέλα της κατηγορίας B κατασκευάζονται σταδιακά μεγαλύτερα σε μήκος, το νέο Yaris είναι μικρότερο από το τρέχον μοντέλο. Το μήκος έχει μειωθεί κατά 40 χιλ. (3.945 χιλ. έναντι 3.950 χιλ.). Η αύξηση του μεταξονίου και του πλάτους κατά 50 χιλ. καθώς και του μετατροχίου (+ 57 χιλ.) δημιούργησαν πρόσθετο χώρο στην καμπίνα. Ο χώρος αποσκευών είναι ευρύχωρος, με βάθος 700 χιλ. και χωρητικότητα 286 λίτρα.

Η μοντέρνα και δυναμική σχεδίαση του αμαξώματος είναι ένα ακόμη πλεονέκτημα του νέου αυτοκινήτου. 

Η γκάμα των κινητήριων συνόλων περιλαμβάνει μια μονάδα 1.000 κ.εκ. και δύο 1.500 κ.εκ. Στη βάση βρίσκεται το τρικύλινδρο μοτέρ 1.000 κ.εκ. απόδοσης 72 ίππων. Συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 5 σχέσεων. Εκπομπές CO2 101 γραμ./χλμ. Μέση κατανάλωση 4.6 λίτρα/100χλμ. Η συμβατική μονάδα 1.500 κ.εκ. VVT-iE με απόδοση 121 ίππων συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο CVT. Εκπομπές CO2 113 γραμ./χλμ. και μέση κατανάλωση 5.3 λίτρα/100 χλμ. Η Toyota, πρωτοπόρος στην υβριδική τεχνολογία, δίνει έμφαση στην υβριδική μονάδα παραγωγής ενέργειας 1.5 Electric Petrol e-CVT, ισχύος 116 ίππων. Εκπομπές CO2 64 γραμ./χλμ., μέση κατανάλωση 2.9 λίτρα/100 χλμ.

Το νέο υβριδικό σύστημα μετάδοσης είναι πιο συμπαγές και ελαφρύ, με δύο ηλεκτροκινητήρες-γεννήτριες να εδράζονται σε πολλαπλούς άξονες αντί σειριακά, μειώνοντας το πλάτος της μονάδας κατά περίπου 37 χιλ. Το όχημα λειτουργεί στο πλήρως ηλεκτρικό πρόγραμμα (EV), σε ταχύτητες έως 130 χλμ./ώρα. Τιμές, 1.0 από 13.600 ευρώ, 1.5 15.380 ευρώ και 1.5 Hybrid 17.170 ευρώ. Η σύγκριση μεταξύ του νέου και του απερχόμενου Yaris Hybrid δείχνει ότι, παρά την αύξηση του εξοπλισμού, η νέα πρόταση είναι 1.000 ευρώ φθηνότερη.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR