Quantcast
Hyundai i20 1.2: Μικρό, αλλά ασυμβίβαστο! - Real.gr

Hyundai i20 1.2: Μικρό, αλλά ασυμβίβαστο!

Το νέο supermini της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας τα έχει όλα και… συμφέρει.

Από την αρχή της χρονιάς, σε όποια διεθνή, επίσημη πηγή πληροφόρησης και αν στηριχτώ αποκαλύπτονται τα νέα θέματα που αφορούν τη Hyundai. Η προσπάθεια της μάρκας να ενισχύσει τη θέση της ξεκίνησε από το Tuscon, που ήταν ένα σοκ για εμένα γιατί πετάει την μπάλα σε άλλο γήπεδο, αυτό των SUV. Τι να πω, όμως, για την έκπληξη που με περίμενε, όταν αξιολόγησα το ολοκαίνουργιο Ioniq 5, το αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο που τα βάζει με το Tesla Model 3 και το VW I.D3; Πριν προλάβω να φανταστώ πώς θα είναι η ζωή μας με το αυτοκίνητο που δίνει ρεύμα σε αλλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, λόγω της υψηλής χωρητικότητας των εξελιγμένων μπαταριών του, ήρθε και η αποκάλυψη του νέου SUV Bayon. Ειλικρινά, αρχίζω να αμφιβάλλω αν οι ευρωπαϊκές μάρκες θα καταφέρουν να πιάσουν την Hyundai στο νέο ράλι που δεν έχει τερματισμό.

Με αυτές τις σκέψεις, έβαλα μπροστά τον κινητήρα στο μοντέλο που καθόρισε την έναρξη της νέας κούρσας της μάρκας, η οποία είχε τα κότσια να αρνηθεί ακόμη και την προσφορά της Apple. Η οδήγηση του νέου Hyundai i201.2 84 ίππων Premium είναι μια τόσο απλή διαδικασία, που παραπέμπει στα όσα θα ζήσουμε πίσω από το τιμόνι των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Το ζυγισμένο, στιβαρό και κυρίως ευχάριστο στην οδήγηση supermini, ξεκινά με αποφασιστικότητα. Στέλνει πολλαπλά μηνύματα στον οδηγό, τον κάνει να νιώθει ασφαλής και δεν προδίδει την εμπιστοσύνη που του έδειξε, επενδύοντας για την απόκτησή του.

Το τοποθετώ δίπλα στα πιο δημοφιλή supermini και θεωρώ καταλυτική την παρέμβαση των Γερμανών μηχανικών στο κέντρο της μάρκας, στη Φρανκφούρτη. Ολα τα ευρωπαϊκά μοντέλα της Hyundai περνούν από το γερμανικό κόσκινο και μετά παρουσιάζονται στις εκθέσεις.

Το ταπεινό i20, που οδήγησα, είναι μια εξαιρετική επιλογή για την πόλη, όταν τα βασικά κριτήρια είναι η χαμηλή τιμή και το περιορισμένο κόστος χρήσης. Υπάρχουν και ισχυρότερες εκδόσεις υψηλότερου κόστους με κινητήρα 1.000 κ.εκ., 100 είτε 120 ίππων, ήπια υβριδική τεχνολογία 48V και αυτόματο κιβώτιο 7DCT, που καλύπτουν κάθε απαίτηση και οικολογική ευαισθησία.

Δεν περίμενα οι 84 ίπποι να βάζουν φωτιά στον δρόμο και το πεντάπορτο αυτοκίνητο βάρους 1.013 κιλών να πιάνει τα 200 χλμ./ώρα. Αλλος είναι ο ρόλος του – να σε πηγαίνει στη δουλειά σου με ασφάλεια, ικανοποιητικές επιδόσεις και άνεση. Τα 13,1’’ για το τεστ 0-100χλμ./ώρα και τα 173 χλμ./ώρα τελική ταχύτητα είναι απολύτως αποδεκτά μεγέθη για το αυτοκίνητο πόλης. Είναι οικονομικό στο καύσιμο, καθώς η μέση κατανάλωση στη δοκιμή ήταν μόλις 5,9 λίτρα/100χλμ.

Εκτός από τη μοντέρνα σχεδίαση του αμαξώματος, που αρέσει στους νέους οδηγούς, να τονίσω και την επέλαση της ψηφιακής τάσης στο εσωτερικό. Η ανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η κεντρική οθόνη αφής καλύπτουν τις νέες ανάγκες για άμεση πληροφόρηση και συνδεσιμότητα. Μόνο το σύστημα κλιματισμού δεν ελέγχεται από την κεντρική οθόνη.

Η σημαντικότερη παρατήρηση αφορά τα σκληρά πλαστικά. Αν και δείχνουν στιβαρά, μειώνουν την αισθητική του ταμπλό. Εκτιμώ ότι το ανανεωμένο i20 θα λανσάρει νέα σειρά μαλακών πλαστικών.

Περισσότερο κερδισμένοι από τους αυξημένους εσωτερικούς χώρους είναι οι πίσω επιβάτες. Οπως διαπίστωσα, και ο πέμπτος επιβάτης θα βολευτεί σχετικά άνετα. Χώρος αποσκευών 352 λίτρα. Κοστίζει 14.690 ευρώ, η γκάμα ξεκινά από τα 12.990 ευρώ.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ REAL.GR

Top Ειδήσεις