Για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της μάρκας σημειώθηκε τόσο μεγάλη ανοδική τάση στον όγκο των πωλήσεων που είχε ως αποτέλεσμα την αναρρίχηση της φίρμας στη δεύτερη θέση των πωλήσεων των επιβατικών αυτοκινήτων. Πρόκειται για μια επιτυχία που δεν έχει προηγούμενο και αναδεικνύει τις αρετές της ιαπωνικής σχολής για την αυτοκίνηση. Το 2024 έκλεισε με δύο ιαπωνικές μάρκες να κατέχουν τις δύο πρώτες θέσεις στη λίστα των πωλήσεων – πρώτη η Toyota και δεύτερη η Suzuki.
Ο όμιλος Σφακιανάκη ανέπτυξε την πιο ευρηματική εμπορική πολιτική και προσέλκυσε μεγάλη μερίδα υποψήφιων αγοραστών στις εκθέσεις της Suzuki. Η ομάδα του Σταύρου Τάκη είναι έτοιμη για να τοποθετήσει ακόμη πιο ψηλά τη Suzuki το 2025.
Ολα τα επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι το 2024 ήταν μία χρονιά-ορόσημο για τη Suzuki. Σε μια αγορά που παρουσίασε συνολική αύξηση 1,9%, η ιαπωνική μάρκα ξεχώρισε με αύξηση πωλήσεων 39,8%, σε σχέση με το 2023. Πούλησε 10.636 αυτοκίνητα. Το μερίδιο αγοράς εκτινάχθηκε από το 5,7%, που ήταν το 2023, στο 7,8% το 2024! Ανέβηκε πέντε θέσεις στη λίστα των πωλήσεων, κάτι πρωτοφανές για την ελληνική αγορά.
Τα δημοφιλή μοντέλα Vitara, S-Cross, Swift και Ignis πρωταγωνίστησαν στις κατηγορίες τους.
Για έναν ακόμη λόγο αξίζουν συγχαρητήρια στην ομάδα του Στ. Τάκη. Η αγορά των ιδιωτικών πωλήσεων, που δεν επηρεάζεται από τις εταιρείες leasing, υποδέχθηκε θερμά την ιαπωνική μάρκα και την αντάμειψε με θριαμβευτικά αποτελέσματα. Παρόλο που η συνολική αύξηση των ιδιωτικών πωλήσεων έφτασε το 7,5%, η μάρκα κατάφερε να καταγράψει εντυπωσιακή αύξηση 28%. Το μερίδιο αγοράς της φίρμας στις ιδιωτικές πωλήσεις ξεπέρασε το 10% (10,2%), επιβεβαιώνοντας την προσήλωσή της στις ανάγκες των ιδιωτών πελατών.
Η επιτυχία της Suzuki βασίζεται σε σταθερές αξίες: κορυφαία ποιότητα, καινοτομία, αξιοπιστία και εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Ταυτόχρονα, το ισχυρό δίκτυο αντιπροσώπων και η εξυπηρέτηση πελατών διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην αναγνώριση και προτίμηση που απολαμβάνει η μάρκα στην Ελλάδα.
Φέτος, η Suzuki κάνει το επόμενο μεγάλο βήμα με την παρουσίαση του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού μοντέλου της, του e Vitara. Το νέο αυτό B SUV, διαθέσιμο σε δικίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, ενσαρκώνει το όραμα της μάρκας για βιωσιμότητα και καινοτομία, ανταποκρινόμενο στις ανάγκες της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας.